بمناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزارشد.
سه شنبه, ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۳۵ ۲۳۸۱
طبقه بندی: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
چچ
بمناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزارشد.

بمناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزارشد.

درمورخه 1396/08/09بمناسبت هفته پدافند غیرعامل مانور خروج اضطراری در دبیرستان ناصری منش برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی اسلامشهرصبح امروز در هفته پدافند غیرعامل مانور خروج اضطراری از ساختمان با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر در دبیرستان پسرانه ناصری منش به اجرا درآمد.

در این مانور دانش آموزان پس از به صدا درآمدن آژیر خطر، اقدام به خروج از کلاس‌های خودکردندو در نقاط امن محوطه ساختمان جاگیری کرده و از آوار زلزله فرضی جان خود را نجات دادند.

با حضور به موقع امدادگران سازمان آتش نشانی اسلامشهرو امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امدادرسان عملیات انتقال مصدومان فرضی به مراکز درمانی شهرستان انجام و حریق‌های به وقوع پیوسته اطفا گردید.

در این مانور که دانش آموزان آموخته‌های خود که در روز قبل از مانور توسط مسئول آموزش سازمان آتش نشانی مهندس کوشا کلانتری به آنها گفته شده بودرادر مقابله با حریق، تمرین کرده و قبل از رسیدن امدادگران، اقدام به اطفاء حریق نمودند..

مانور فوق که بنا بر مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان و با طراحی سناریوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد

منبع:
آدرس کوتاه شده: